mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні197
mod_vvisit_counterВчора142
mod_vvisit_counterТиждень197
mod_vvisit_counterМинулий тиждень1297
mod_vvisit_counterМісяць2412
mod_vvisit_counterМинулий місяць0
mod_vvisit_counterВсього456093

Online (20 хв): 3
Ваш IP: 54.163.61.66
,
: 2017-12-18 18:47

Користувач

Відвідувачі

stat

Користувачі : 65512
Зміст : 296
Посилання : 1
Переглянути хіти змісту : 955652
Студентське життя
V спартакіада викладачів та співробітників університету «Україна»

DSCN2514Протягом 21-27 червня 2010 р. у с. м. т. Міжгір’я Закарпатської обл. проходила V спартакіада викладачів та співробітників «Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», у якій взяла участь і команда Карпатського інституту підприємництва.

Наша команда у підсумковому заліку з легкої атлетики посіла 3 місце. В індивідуальному заліку призові місця зайняли: Чопей В.Ст. – 3 місце, Волощук Н.Ю. – 1 місце, Шинкар І.П. – 3 місце.

У змаганнях з армспорту гідно наш заклад представили Шинкар І.П., Чикут Я.М. та Лозюк М.Ю., який виборов 3 призове місце.

 У змаганнях з волейболу команда Карпатського інституту підприємництва у складі Чопей В.Ст., Силадія І.М., Кузнєцова М.І., Шинкаря І.П., Лозюка М.Ю., Джуги В.В. зайняла 2 місце.

У змаганнях з настільного тенісу Лозюк М.Ю. зайняв 3 місце, Бобочко В.М. – 4. Алексович Н.П. виборола 2 місце з плавання.

Вітаємо переможців та учасників спартакіади!
 
КІП має таланти!

IMG_20Ігор Микитюк став переможцем І відбіркового туру VII Фестивалю студентської молоді "Університетське літо - 2010" у номінації "Фотомистецтво". Ігор представив свої роботи під темою "Емоції людей". У номінації він "змагався" з Анною Пушкаш, студенткою VI курсу та Олесею Штефуцею, студенткою IV курсу, але саме його світлини вразили журі та глядачів конкурсу грою кольорів, світла та тіні, в результаті чого отримав найбільшу кількість балів. Він отримав шанс представляти Карпатський інститут підприємництва в базовій структурі Університету "Україна" 20.05.2010 р. на гала-концерті фестивалю.Museum

У ІІ турі VII фестивалю студентської молоді "Університетське літо - 2010" Університету "Україна", представивши колекцію фотографій на виставці творчих робіт, Ігор Микитюк став переможцем у номінації "Фотомистецтво".

Вітаємо з перемогою!
 
Welcome to the English Club

DSCN157513 травня 2010 року у Карпатському інституті підприємництва відбулося відкрите засідання клубу англійської мови «English Club».

У вступному слові президент клубу Рокосовик Наталія Василівна, старший викладач кафедри іноземних мов та перекладу, закликала всіх виховувати у собі любов та терпіння до вивчення іноземних мов.

Гостям було зроблено презентацію професорсько-викладацького складу та студентів кафедри.

Розпочали засідання виконанням студентського гімну «Gaudeamus», потім глядачам було представлено ряд цікавих номерів, зокрема: комічну постановку п’єси «Попелюшка» (ПР-11); виконання пісні Beatles «Yesterday» (ПР-51); інсценізацію американських гуморесок (ПР-21) та французьких жартів (ПР-41); виконання пісні Queen «We Will Rock You» з танцювальним супроводом (ПР-31); комедійний номер гостей клубу «Україна – це круто!» німецькою мовою; сольне виконання пісні Joe Dassin «Salut» Василем Кусом (ПР-41).

Для гостей клубу працювали перекладачі-студенти старших курсів.

У кінці засідання студенти разом з викладачами виконали гімн клубу «We are the Champions», який із задоволенням підспівували всі гості. Це об’єднало всіх у велику та дружню інститутську родину любителів іноземних мов.

Організаційний комітет клубу англійської мови виражає щиру подяку за координацію роботи студентів та підготовку матеріалів викладачам кафедри іноземних мов та перекладу Рущак Н.П., Бабій Н.В., Кривошей О.В., Четовій Н.Й., Попович М.В.

З нетерпінням чекаємо наступного засідання клубу англійської мови «English Club»!!! Приєднуйтесь до нас! Улыбка
 
Навчальний процес

Графік навчального процесу груп денної форми навчання в 2015/2016 навчальному році

напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр»

І курс

ІІ курс

ІІІ курс

ІV курс

І семестр

01.09.1513.12.15

15 тижнів

01.09.1513.12.15

15 тижнів

01.09.1513.12.15

15 тижнів

01.09.1513.12.15

15 тижнів

Модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

Екзаменаційна сесія

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

Канікули

31.12.15-14.02.16

6 тижнів

31.12.15-28.02.16

8 тижнів

31.12.15-28.02.16

8 тижнів

31.12.15-24.01.2016

3 тижні

Практика

15.02.16 – 28.02.16

2 тижні

25.01.16 – 28.02.16

5 тижнів

ІІ семестр

29.02.16 – 12.06.16

15 тижнів

29.02.16 – 12.06.16

15 тижнів

29.02.16 – 12.06.16

15 тижнів

29.02.16 – 22.05.16

12 тижнів

Модульний контроль

11.04.16 -24.04.16

І модульний контроль

30.05.16 – 12.06.16

ІІ модульний контроль

11.04.16 -24.04.16

І модульний контроль

30.05.16 – 12.06.16

ІІ модульний контроль

11.04.16 -24.04.16

І модульний контроль

30.05.16 – 12.06.16

ІІ модульний контроль

04.04.16 -17.04.16

І модульний контроль

09.05.16 – 22.05.16

ІІ модульний контроль

Екзаменаційна сесія

13.06.16 – 27.06.16

2 тижні

13.06.16 – 27.06.16

2 тижні

13.06.16 – 27.06.16

2 тижні

23.05.16 – 12.06.16

3 тижні

Державна атестація

13.06.16 – 19.06.16

1 тиждень

Графік навчального процесу груп денної форми навчання в 2015/2016 навчальному році спеціальності 7.13010201 «Соціальна робота»

за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»

Vкурс

І семестр

01.09.14 – 13.12.15

15 тижнів

Модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

Екзаменаційна сесія

14.12.15 – 27.12.15

2 тижні

Канікули

28.12.15-03.01.2016

1 тиждень

ІІ семестр

29.02.16 – 22.05.16

12 тижнів

Модульний контроль

28.03.16 -10.04.16

І модульний контроль

09.05.16 – 22.05.16

ІІ модульний контроль

Екзаменаційна сесія

23.05.16 – 05.06.16

2 тижні

Практика

01.02.16 – 28.02.16

4 тижні

Дипломне проектування

04.01.16-31.01.15

4 тижні

Дипломне проектування

06.06.16-19.06.16

2 тижні

Захист дипломних робіт (проектів)

20.06.16-27.06.16

1 тиждень


Додаток 2 до наказу №______

від_________________________

Графік навчального процесу груп денної форми навчання в 2015/2016 навчальному році спеціальності 7.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування»

за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»

Vкурс

І семестр

01.09.14 – 13.12.15

15 тижнів

Модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

Екзаменаційна сесія

14.12.15 – 20.12.15

1 тиждень

Канікули

21.12.15-27.12.2016

1 тиждень

ІІ семестр

22.02.16 – 05.06.16

15 тижнів

Модульний контроль

28.03.16 -10.04.16

І модульний контроль

09.05.16 – 22.05.16

ІІ модульний контроль

Екзаменаційна сесія

06.06.16 – 15.06.16

1,5 тижня

Практика

25.01.16 – 21.02.16

4 тижні

Дипломне проектування

28.012.16-24.01.15

4 тижні

Державна атестація

16.06.16-21.06.16

1 тиждень

Захист дипломних робіт (проектів)

22.06.16-27.06.16

1 тиждень


Додаток 4 до наказу №______

від_________________________

Графік навчального процесу груп денної форми навчання в 2015/2016навчальному році

напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр»

І курс

ІІ курс

ІІІ курс

ІV курс

І семестр

01.09.1513.12.15

15 тижнів

01.09.1513.12.15

15 тижнів

01.09.1513.12.15

15 тижнів

01.09.1513.12.15

15 тижнів

Модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

Екзаменаційна сесія

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

Канікули

31.12.15-14.02.16

6 тижнів

31.12.15-28.02.16

8 тижнів

31.12.15-28.02.16

8 тижнів

31.12.15-24.01.2016

3 тижні

Практика

15.02.16 – 28.02.16

2 тижні

25.01.16 – 28.02.16

5 тижнів

ІІ семестр

29.02.16 – 12.06.16

15 тижнів

29.02.16 – 12.06.16

15 тижнів

29.02.16 – 12.06.16

15 тижнів

29.02.16 – 22.05.16

12 тижнів

Модульний контроль

11.04.16 -24.04.16

І модульний контроль

30.05.16 – 12.06.16

ІІ модульний контроль

11.04.16 -24.04.16

І модульний контроль

30.05.16 – 12.06.16

ІІ модульний контроль

11.04.16 -24.04.16

І модульний контроль

30.05.16 – 12.06.16

ІІ модульний контроль

04.04.16 -17.04.16

І модульний контроль

09.05.16 – 22.05.16

ІІ модульний контроль

Екзаменаційна сесія

13.06.16 – 27.06.16

2 тижні

13.06.16 – 27.06.16

2 тижні

13.06.16 – 27.06.16

2 тижні

23.05.16 – 12.06.16

3 тижні

Державна атестація

13.06.16 – 19.06.16

1 тиждень


Додаток 5 до наказу №______

від_________________________

Графік навчального процесу груп денної форми навчання в 2015/2016 навчальному році

напряму підготовки 6.130102 «Соціальна робота» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр»

І курс

ІІ курс

ІІІ курс

ІV курс

І семестр

01.09.1513.12.15

15 тижнів

01.09.1513.12.15

15 тижнів

01.09.1513.12.15

15 тижнів

01.09.1513.12.15

15 тижнів

Модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

Екзаменаційна сесія

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

Канікули

31.12.15-14.02.16

6 тижнів

31.12.15-14.02.16

6 тижнів

31.12.15-14.02.16

6 тижнів

31.12.15-31.01.2016

4 тижні

Практика

15.02.16 – 28.02.16

2 тижні

15.02.16 – 28.02.16

2 тижні

15.02.16 – 28.02.16

2 тижні

01.02.16 – 28.02.16

4 тижні

ІІ семестр

29.02.16 – 12.06.16

15 тижнів

29.02.16 – 12.06.16

15 тижнів

29.02.16 – 12.06.16

15 тижнів

29.02.16 – 29.05.16

13 тижнів

Модульний контроль

11.04.16 -24.04.16

І модульний контроль

30.05.16 – 12.06.16

ІІ модульний контроль

11.04.16 -24.04.16

І модульний контроль

30.05.16 – 12.06.16

ІІ модульний контроль

11.04.16 -24.04.16

І модульний контроль

30.05.16 – 12.06.16

ІІ модульний контроль

04.04.16 -17.04.16

І модульний контроль

16.05.16 – 29.05.16

ІІ модульний контроль

Екзаменаційна сесія

13.06.16 – 27.06.16

2 тижні

13.06.16 – 27.06.16

2 тижні

13.06.16 – 27.06.16

2 тижні

30.05.16 – 12.06.16

2 тижні

Державна атестація

13.06.16 – 19.06.16

1 тиждень


Додаток 6 до наказу №______

від_________________________

Графік навчального процесу груп денної форми навчання в 2015/2016 навчальному році

напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр»

І курс

ІІ курс

ІІІ курс

ІV курс

І семестр

01.09.1513.12.15

15 тижнів

01.09.1513.12.15

15 тижнів

01.09.1513.12.15

15 тижнів

01.09.1513.12.15

15 тижнів

Модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

12.10.1525.10.15

І модульний контроль

30.11.1513.12.15

ІІ модульний контроль

Екзаменаційна сесія

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

14.12.15 – 30.12.15

2,5 тижні

Канікули

31.12.15-14.02.16

6 тижнів

31.12.15-28.02.16

8 тижнів

31.12.15-28.02.16

8 тижнів

31.12.15-24.01.2016

3 тижні

Практика

15.02.16 – 28.02.16

2 тижні

25.01.16 – 28.02.16

5 тижнів

ІІ семестр

29.02.16 – 12.06.16

15 тижнів

29.02.16 – 12.06.16

15 тижнів

29.02.16 – 12.06.16

15 тижнів

29.02.16 – 22.05.16

12 тижнів

Модульний контроль

11.04.16 -24.04.16

І модульний контроль

30.05.16 – 12.06.16

ІІ модульний контроль

11.04.16 -24.04.16

І модульний контроль

30.05.16 – 12.06.16

ІІ модульний контроль

11.04.16 -24.04.16

І модульний контроль

30.05.16 – 12.06.16

ІІ модульний контроль

04.04.16 -17.04.16

І модульний контроль

09.05.16 – 22.05.16

ІІ модульний контроль

Екзаменаційна сесія

13.06.16 – 27.06.16

2 тижні

13.06.16 – 27.06.16

2 тижні

13.06.16 – 27.06.16

2 тижні

23.05.16 –12.06.16

3  тижні

Державна атестація

13.06.16 – 19.06.16

1 тиждень

 

Графік навчального процесу студентів заочної форми навчання на 2015/2016 навчальний рік

1 курс/6 курс (літо 2015)

6 курс (літо 2015)

2 курс

3 курс

4 курс

5 курс

6 курс

ІІ вища

1 курс

1 курс (б)

2 курс

Настановча сесія

21.09.15 – 25.09.15

21.09.15 – 25.09.15

21.09.15 25.09.15

Зимова заліково-екзаменаційна сесія

16.11.15 – 29.11.15

16.11.15 – 29.11.15

02.11.15 – 15.11.15

19.10.15 – 08.11.15

21.09.15 – 11.10.15

05.10.15 – 18.10.15

§ 07.09.15 -20.09.15

16.11.15 – 29.11.15

05.10.15 – 25.10.15

30.11.15 – 13.12.15

Літня заліково-екзаменаційна сесія

14.03.16 – 27.03.16

14.03.16 – 27.03.16

28.03.16 – 10.04.16

11.04.16 – 01.05.16

09.05.16 – 22.05.16

14.03.16 – 27.03.16

11.04.16 – 24.04.16

Виробнича практика

28.03.16 – 24.04.16

· 19.10.15 – 29.11.15

§ 19.10.15 – 15.11.15

Ø 19.10.15 22.11.15

ü 07.09.15 – 18.10.15

28.03.16 – 24.04.16

Переддипломна практика

§ 28.09.15 – 01.11.15

ü 19.10.15 – 01.11.15

01.02.16 – 27.03.16

§ 22.02.16 – 10.04.16

Дипломне проектування

16.05.16 – 12.06.16

§ 09.11.15 - 20.12.15

ü 02.11.15 – 17.01.15

16.05.16 – 12.06.16

28.03.16 – 12.06.16

§ 11.04.16 – 10.06.16

Державна атестація

01.06.16-

13.06.16

· 08.02.16 – 22.02.16

· 08.02.16 – 22.02.16

Ø 08.02.16 – 22.02.16

§ 08.02.16 –22.02.16

§ 18.01.16 – 24.01.16

ü 18.01.16 – 24.01.16

ü 13.06.16 -19.06.16

§ 01.06.16 -13.06.16

ü 01.06.16 – 13.06.16

Захист дипломних робіт

§ 25.01.16 – 31.01.16

ü 20.06.16 – 26.06.16

§ 20.06.16 – 26.06.16

§ 01.06.16 – 13.06.16

ü 01.06.16 -13.06.16

· для напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит»

§ для напряму підготовки 6.130102 «Соціальна робота» та спеціальності 7.13010201 «Соціальна робота»

ü для напряму спеціальностей 7.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, 7.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування»

 

Ø для напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент»

До уваги студентів ІІ-IV курсів КІП та ГЕК

Посилання для скачування:

 

Графіки проведення комплекних контрольних робіт в системі MUDLE на 27.11.2013-13.12.2013 р.

Інструкція для студентів, що здають тести в  системі MUDLE.

 

****

Навчально-виховний процес в інституті планується з урахуванням основних галузевих стандартів та у відповідності з навчальним планом, робочим навчальним планом, які затверджені в установленому порядку.

Контроль якості знань та вмінь студентів реалізується через їх поточне та підсумкове оцінювання. Додатково на всіх спеціальностях та освітньо-кваліфікаційних рівнях використовуються й такі методи контролю як комплексні та ректорські контрольні роботи. Уміння застосовувати теоретичні знання на практиці оцінюються в підсумковому контролі проходження практики. Пакети комплексних контрольних робіт містять завдання з усіх дисциплін, передбачених навчальним планом спеціальності. Зміст контрольних завдань відповідає вимогам ОКР фахівця і дозволяє визначити рівень опанування студентами набутих знань.

При формуванні розкладу занять чітко дотримується структурно-логічна схема навчального процесу та обмеженість робочого навантаження студентів (не більше 30 годин на робочий тиждень).

З метою ефективної організації навчального процесу та його контролю на кожний навчальний рік розробляються робочі навчальні плани, які відображають кількісні характеристики викладання дисциплін. Навчальні програми нормативних дисциплін є складовою державного стандарту освіти, а вибіркової дисципліни розробляється вищим навчальним закладом.

В інституті впроваджуються новітні технології навчання, зокрема: відео-лекції, тестування, використовуються мультимедійні засоби, інтерактивні лекції, проводяться майстер-класи представниками виробництва, практичні заняття і семінари у формі «майстерень», використовуються рольові ігри.

На одного викладача лекційне педнавантаження становить не більше 250 годин та не перевищує 4 дисциплін, що відповідає встановленим нормативним вимогам.

Практичне навчання студентів є складовою загального процесу підготовки фахівців у вищому навчальному закладі.

В пілотному проекті розробка матеріалів методично-наукової бази для студентів.


 
Історія створення

Хустська філія вищого навчального закладу "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" створена на основі рішення зборів засновників та згідно з наказом №36 президента Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна" П.М. Таланчука від 20 квітня 2000р. - як територіально відокремлений структурний підрозділ без статусу юридичної особи. Наказом №20 від 01.02.2005 року філія реорганізована у Карпатський інститут підприємництва вищого навчального закладу “Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”.

Карпатський інститут підприємництва внесений до сертифікату РІ-ІV №114876, виданого відповідно до рішення Державної атестаційної комісії від 26 червня 2007 року протокол № 67, Відкритому міжнародному університету розвитку людини "Україна", згідно якого його визнано акредитованим за статусом вищого навчального закладу IV рівня. Згідно Положення Карпатський інститут підприємництва є структурним підрозділом "Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна" (ВМУРоЛ «Україна»).

Повна назва навчального закладу: Карпатський інститут підприємництва вищого навчального закладу “Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна” (укр. мовою); Carpathian institute of enterprising of higher educational establishment Open International University of Human Development "Ukraine" (англ. мовою); КІП (абревіатура назви інституту); юридична адреса інституту: вул. Заводська, 1-А, м. Хуст, Закарпатська обл., 90400.

Навчальний заклад створено відповідно до дозволу Хустської районної державної адміністрації (лист від 11.04.2000 №01-9/343). Концепція освітньої діяльності відокремленого структурного підрозділу погоджена з управлінням освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації.

Вищий навчальний заклад включено до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (довідка від 04.02.10 № АБ 235551, видана Державним комітетом статистики України у Подільському районі м. Києва).

Відокремлений структурний підрозділ діє згідно Положення про Карпатський інститут підприємництва вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», яке затверджене президентом (від 01.02.05) та загальними зборами засновників базової структури (протокол №3 від 17.12.04).

Метою заснування відокремленого структурного підрозділу, відповідно до положення, є підготовка фахівців за всіма освітніми та освітньо-кваліфікаційними рівнями на основі традиційних та новітніх форм організації навчання.

До структури вищого навчального закладу входять три деканати: «Менеджменту та економіки», «Соціальних технологій та права», «Філології»; вісім кафедр: «Менеджменту», «Фундаментальних та науково-природничих дисциплін», «Соціальної роботи», «Гуманітарних та суспільних дисциплін», «Української мови та літератури», «Психології та педагогіки», «Перекладу», «Економіки та підприємництва».

Згідно з ліцензією серія АВ №443623 від 24.04.2009р. у Карпатському інституті підприємництва проводиться набір студентів за 11-ма спеціальностями і здійснюється підготовка:

молодших спеціалістів за двома напрямами 0304 Право, 0305 Економіка та підприємництво і двома спеціальностями 5.03040101 Правознавство, 5.03050801 Фінанси і кредит;

бакалаврів за п’ятьма напрямами 0203 Гуманітарні науки, 0301 Соціально-політичні науки, 0305 Економіка та підприємництво, 0306 Менеджмент і адміністрування, 1301 Соціальне забезпечення  і дев’ятьма спеціальностями 6.020303 Філологія, 6.030101 Соціологія, 6.030508 Фінанси і кредит, 6.030509 Облік і аудит, 6.030510 Товарознавство і торговельне підприємництво, 6.030601 Менеджмент, 6.130101 Соціальна допомога;

спеціалістів за трьома напрямами 0305 Філологія, 0402 Соціологія, 0502 Менеджмент і п’ятьма спеціальностями 7.030501 Українська мова та література, 7.030507 Переклад, 7.040202 Соціальна робота, 7.050201 Менеджмент організацій, 7.050206 Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності;

магістрів за двома напрямами 0305 Філологія, 0502 Менеджмент і двома спеціальностями 8.030501 Українська мова та література, 8.050201 Менеджмент організацій.

Загальний контингент становить 1411 осіб, з них 631 денної та 780 осіб заочної форм навчання.

За останні три роки в інституті досягнуто помітних результатів у покращенні якісного складу викладачів. Зросла частка науково-педагогічних працівників з науковим ступенем кандидата наук на 5 % і на 28 % доктора наук. Підготовку студентів здійснюють 74 науково-педагогічних працівників, з них 54 штатних. Із загальної кількості науково-педагогічних працівників інституту науковий ступінь кандидата наук мають 66, 2% (49 осіб, з них 35 штатних), доктора наук – 12,2% (9 осіб, з них 7 штатних).

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 Наступна > Кінець >>

Сторінка 8 з 8
RocketTheme Joomla Templates

Навігація

Студентське життя